Blink 182


čaute ľudia! :) dnes vám prinášam (foto)report tentokrát z vysnívaného koncertu každého správneho punk-rockového maniaka a to koncert kapelky BLINK 182!  Lepšie povedané celého tripu do Prahy 

Môj deň začal (neviem, čí napísať začal, keďže som spala dokopy asi hodinu) o 1:20 tým, že som vypla budík, ktorý ani nestihol zvoniť a odšuchtala sa do kúpeľne zo zámerom "niečo zo sebou urobiť" aby sa na mňa dalo 8 hodín vo vlaku pozerať. Plán bol jasný: "nezmeškať vlak o 2:36, smer Přaha vole!" 
Rozospatí, unavení sme nasadli, našli voľné kupéčka, uložili sa a skúsili sa čo to ešte pospať. 
Do blavy sme dorazili okolo pol 6, počkali si na prestup a nasadli na vlak do Prahy. Celá cesta prebehla v celku dobre na to, že sme vo vlaku strávili asi 8 hodín. 

Čo sa týka Prahy, pobehali sme nejaké tie suveníry ako praví turisti, boli sme sa najesť a samozrejme nesmel chýbať Starbucks :) celý môj dojem z Prahy bol super..bolo to tam fakt obrovské, veľa ľudí národností od výmyslu sveta 


O tretej bol plán odviezť sa metrom niekam do blízkosti arény a počkať tam, kým sa otvoria brány arény. Na moje prekvapenie, čakanie ubehlo celkom obstojne, stihlo aj popršať a dokonca sme stretli chlapcov z Rybičiek 48, čo som osobne veľmi rada:) 

Brány sa mali otvoriť o šiestej, ale stalo sa tak niečo pred pol siedmou, takže sme sa dnu dostali okolo trištvrte na 7. Oficiálne mal začať koncert o siedmej, ale samozrejme kým sa všetko pripravilo, prvá predkapela začala hrať o pol ôsmej. Ja osobne som nepoznala ani jednu, dalo sa to počúvať, ale to čakanie na blink bolo neuveriteľné. Nohy mi odumreli už po pár songoch, bola som taká unavená z celého dňa, že ma vyzúvalo, ale trpezlivosť mi našťastie nechýbala. Konečne dohrala aj druhá predkapela a niečo po pol desiatej sa rozozvučali bicie a gitary kapely Blink 182! A teraz prichádza tá otázka:.."stálo to celé čakanie za to?" ..napíšem pravdu tak, ako to všetko vidím ja. Zlaté časy tejto kapely sú dávno za nimi. Vedela som, že Tom už nespieva tak, ako pred desiatimi rokmi, ale tešila som sa. Kapela nejazdí takto blízko každý deň. Každopádne sme sa zabavili ako to išlo. Tešila som sa z pesničiek ako "all the small things, wishing well, first date, alebo Adams song" bolo super počuť naživo to, na čom som fičala ako "krpatá" :D pochybujem, že ich ešte niekedy budem môcť vidieť takto pokope. Tak tí, čo ste tam boli, uznáte sami, či to čakanie stálo za to, alebo by ste si vedeli predstaviť aj lepší piatkový program ako koncert blinku... ja som bola v celku spokojná. Splnila som si predsa "detský" sen :)


po koncerte sme ešte pozreli merch kapely, kúpili si náramky aby sme mali aspon nejakú pamiatku a utekali cez celú prahu na vlak... a cesta domov? to radšej ani nejdem komentovať.. 15 ľudí napchatých pri hajzloch, žiadny vzduch, meškanie 20 minút a 3 nekonečné hodiny vo vlaku. To bolo pred nami. A to sme ešte nevedeli, že zmeškáme ďalší vlak. Takže sme čakali na stanici niekde na konci sveta na ďalší spoj... aspon sme videli Žiga Pálfyho :D ďalší bonus ku koncertu... domov sme dorazili okolo jednej a o druhej som odpadla a na 20 hodín som bola doslova v kóme :D Dúfam, že ďalší koncert, ktorý absolvujem dopadne bez tých všetkých komplikácií, ktoré som ani nespomenula :) 

vidíme sa nabudúce:) možno aj na nejakom koncerte 
čaute!



























Komentáre

  1. nabudúce cestuj RegioJet-om zo Žiliny a budeš spokojná ;) :D fotiek mohlo byť viac, gramatických chýb menej, ale aj snaha sa cení :)

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Jarmok 2014

Beša Music Fest 2014